Επιστροφές Προϊόντων και Αλλαγές

Εάν δεν είσαστε ευχαριστημένοι από την αγορά σας, προχωρήστε στη διαδικασία αλλαγής / επιστροφής του προϊόντος.

Οι επιστροφές  πρέπει να  γίνουν μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του.

Όσα προϊόντα ανήκουν στην κατηγορία «Σκουλαρίκια», «Εσώρουχα», «Beauty» και «Καλσόν» δεν επιδέχονται αλλαγής. Όλα τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται καινούρια, αχρησιμοποίητα, με τα προστατευτικά αυτοκόλλητα τα μαγιό, άθικτα με όλα τα καρτελάκια barcode επισυναπτόμενα πάνω τους.

Όσα προϊόντα έχουν επιστραφεί κατεστραμμένα ή λερωμένα δεν θα γίνονται αποδεκτά και αποστέλλονται πίσω στον πελάτη, με χρέωση του την δαπάνη επιστροφής.

Κατά την αποστολή κάθε παραγγελίας, η εταιρία μας ελέγχει τα προϊόντα για τυχόν ελαττωματικά κομμάτια ή τμήματα αυτών. Σε περίπτωση όμως που τύχει και παραλάβετε προβληματικό προϊόν ή το προϊόν δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, έχετε το δικαίωμα να το αντικαταστήσετε, εντελώς δωρεάν.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ

Όλες οι αλλαγές είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!

Μας στέλνετε πίσω το προιόν ΜΟΝΟ με ΕΛΤΑ COURIER (Πόρτα-Πόρτα)   (καλέστε στο 11120) με χρέωση παραλήπτη (δική μας δηλαδή) και μέσα σ’ ένα χαρτί γράφετε το όνομα σας, το τηλέφωνό σας  και ποιο προϊόν θέλετε.

Εσείς χρεώνεστε την διαφορά των προϊόντων εάν υπάρχει, συν 3 ευρώ έξοδα αντικαταβολής σε αυτή τη περίπτωση.

Η πρώτη επιστροφή είναι δωρεάν, ενώ για κάθε αλλαγή από εκεί και πέρα χρεώνεστε μεταφορικά  5 ευρώ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης εάν το επιθυμείτε , μας στέλνετε πίσω τα προϊόντα και μέσα στο δέμα σας επισυνάπτετε σε ένα χαρτί τον αριθμό IBAN του λογαριασμού τραπέζης σας , σε ποια τράπεζα ανήκει και το όνομα του δικαιούχου. Η επιστροφή χρημάτων από εμάς γίνεται εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος σας από εμάς.

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείτε μετά τον απαραίτητο ποιοτικό έλεγχο και ενημερώνεστε για αυτή με σχετικό email.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Την επιστροφή την κάνετε ΜΟΝΟ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την ΕΛΤΑ COURIER (Πόρτα-Πόρτα) (καλέστε στο 11120).

ΔΕΝ γίνονται δεκτές αποστολές  με απλό ταχυδρομείο ή με οποιαδήποτε άλλη Courier.

Επιστρέφεται από εμάς η αξία των προϊόντων και όχι τα έξοδα αντικαταβολής.

Για όσα προϊόντα υπάρχει έκπτωση και όσα προϊόντα ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες ( εσώρουχα, είδη μακιγιάζ-beauty, σκουλαρίκια, καλσόν) δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων.

Επιστροφή χρημάτων επίσης ΔΕΝ γίνεται και για όσα προϊόντα έχετε αγοράσει με έκπτωση τις περιόδους του black Friday, του cyber Monday και των άλλων εκπτωτικών περιόδων.

Επιστροφή χρημάτων επίσης ΔΕΝ γίνεται σε προϊόντα που προέρχονται από αλλαγή που κάνατε,  με προϊόντα που αγοράστηκαν με έκπτωση.

Πακέτα προσφορών δεν αλλάζονται , δεν σπάνε και δεν γίνετε επιστροφή χρημάτων

 

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΑΛΛΑΓΩΝ:

Παρακαλούμε την αλλαγή σας ή την επιστροφή σας στείλτε την στη διεύθυνση: ΕΛΤΑ Courier Βασιλίσσης Όλγας 48, Ανάληψη, 54641 Θεσσαλονίκη και χρέωση παραλήπτη: SENSE SHOP.

Exclusive service!
Τηλεφωνικές παραγγελίες 2310 474696

Εξυπηρέτηση πελατών: Δευτ.- Παρ. 10:00 – 17:30

Email: info@sense-shop.gr

* Η επιχείρηση επιφυλάσσεται του δικαιώματος της να τροποποιήσει τους παραπάνω όρους οποτεδήποτε χωρίς καμία προειδοποίηση

 

ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:

Για αλλαγές από εξωτερικό στέλνετε το δέμα με το ταχυδρομείο συστημένο στη διεύθυνση Elta courier Βασιλισσης Όλγας 48, Ανάληψη με Τ.Κ. 54641 Θεσσαλονίκη. Μόλις λάβουμε το δέμα σας , σας κάνουμε Refund στην κάρτα σας , την αξία των προϊόντων που μας έχετε επιστρέψει. Επιστροφές σε εκπτωτικά προϊόντα δεν γίνονται. Καλό είναι για την ασφάλεια του δέματος σας να κρατάτε τον αριθμό αποστολής του δέματος που μας επιστρέφετε.

Product returns and Changes

If you are not satisfied with your purchase, we will help you change the product if it is preceded by the return in 14 days.

Those products belong to the category «Earrings», «Underwear», «Beauty» and «Tights and socks» cannot be changed. All products returned must be new, unused, with the protective stickers on the swimwear, intact with all tags attached on them.

Any items returned damaged or soiled will not be accepted and sent back to the customer by charging him/her the costs of returning

When sending every order, our company inspects products for any defective pieces or parts thereof. However, if you happen to receive faulty product or a product you didn’t order, you have the right to replace it, free of charge.

CHANGE FEES

Send us back the product with your post office registered mail  and in a paper you write your name, your phone and what product you want us to sent you back. When we receive your package, we will REFUND at your credit card , the cost of the products you’ve returned.  In case you purchase a product on sale we cannot refund you the money . For your safety is good to keep your tracking number of your parcel

RIGHT TO REFUND

You have a right to refund if you wish to, send us back the products and in the package you place a paper writing the IBAN of your bank account, the bank and the name of the beneficiary. The refund from us will be made within 7 working days.

CAUTION: We only return the value of the products and not the shipping costs (the products must be sent back to us with any courier you wish and not by regular mail, the shipping costs are charged to the customer)

On sale products and products in the following categories: lingerie, makeup-beauty supplies, earrings, tights and socks, cannot be refund.

For the product to be accepted from us and to complete the refund, it should be sent back within 14 days from the date of receipt.

Exclusive service!

Order by phone 2310.474.696

Monday – Friday: Working Hours 10:00 – 17:30